Universidad Nacional de Chilecito - Profesorado de Nivel Medio y Superior en Economía

Universidad Nacional de Chilecito

Profesorado de Nivel Medio y Superior en Economía

La carrera Profesorado de Nivel Medio y Superior en Economía es una de las Carreras Universitarias de Matemática, Economía y Finanzas que dicta la Universidad Nacional de Chilecito.

El título de Profesorado de Nivel Medio y Superior en Economía es el título que otorga la Universidad Nacional de Chilecito para la carrera de Profesorado en Economía.

Carrera de Grado con sólida formación disciplinar y didáctica en Economía. Brinda una formación integral para la realización de prácticas pedagógicas sobre la enseñanza de la Economía en las Escuelas Secundarias y en Nivel Superior (Terciario y Universitario).

Sedes donde Estudiar Profesorado de Nivel Medio y Superior en Economía en la Universidad Nacional de Chilecito

Runtime Error

Server Error in '/' Application.

Runtime Error

Description: An application error occurred on the server. The current custom error settings for this application prevent the details of the application error from being viewed remotely (for security reasons). It could, however, be viewed by browsers running on the local server machine.

Details: To enable the details of this specific error message to be viewable on remote machines, please create a <customErrors> tag within a "web.config" configuration file located in the root directory of the current web application. This <customErrors> tag should then have its "mode" attribute set to "Off".

<!-- Web.Config Configuration File -->

<configuration>
    <system.web>
        <customErrors mode="Off"/>
    </system.web>
</configuration>

Notes: The current error page you are seeing can be replaced by a custom error page by modifying the "defaultRedirect" attribute of the application's <customErrors> configuration tag to point to a custom error page URL.

<!-- Web.Config Configuration File -->

<configuration>